Škola v přírodě - Horní Bradlo

Škola v přírodě - Horní BradloV pondělí 17. 6. 2013 jsme vyrazili linkovými autobusy do Horního Bradla. Když jsme dorazlil na místo, tak jsme se šli ubytovat. Pak jsme šli do bazénu. K večeři jsme měli knedlo, vepřo, zelo. Večerka byla ve 22 hodin. Ráno byly k snídani jogurty, rohlíky a další takové věci. K obědu jsme měli rizoto a k večeři kuře na paprice. A jinak kvůli velkému vedru jsme byli stále v bazénu.
TEREZKA HRUŠKOVÁ
Dne 17. 6. 2013 jsme jeli na školu v přírodě. Zavazadla nám odvezla paní Votavová. Když jsme tam přijeli, vybalili jsme si věci do chatek a šli si to tam prohlédnout. Potom jsme šli do bazénu. Po bazénu jsme šli do chatek, pak do bazénu, pak do chatky a pak na večeři. Kolem 22. hodiny jsme šli spát. Druhý den jsme byli v Horním Bradle na exkurzi Vánočních ozdob a někdo si je i kupoval. Pak jsme šli do obchodu, kde jsme si koupili pití nebo nanuky. Potom jsme šli do bazénu. Po obědě jsme šli do krytého bazénu, tam byly vířivky a kýbl se studenou vodou a bazén. Byla tam i horolezecká stěna. Třetí den jsme si uklidili chatky a jeli domů.
KÁŤA BUREŠOVÁ
V pondělí 17. 6. jsme se sešli u Špitálku. Zavazadla nám odvezla paní Votavová a my jsme jeli linkovými autobusy do Horního Bradla. Tam jsme měli chatky od 31 do 37. Bylo nás 20 dětí a 2 paní učitelky a 1 zdravotnice s malou Štěpánkou a větší Danielkou. Když jsme přijeli, tak jsme si vybalili věci a šli jsme do bazénu, pak na večeři. Po večeři jsme šli do malé vesnice, která se jmenovala Vršov. Pak jsme šli zpátky do kempu, kde jsme měli hodinu volna do večerky. V úterý nás vzbudili v 7 hodin a v 8 hodin byla snídaně. Po snídani jsme vyrazili do Horního Bradla na exkurzi do výrobny vánočních ozdob. Po obědě jsme měli hodinu klidu a pak jsme šli do krytého bazénu. Tam byl kýbl studené vody, 2 vířivky, 2 sauny, pak tam byla spirála v jedné bylo chrlení vody a v druhé sprcha. Dále byla v bazénu horolezecká stěna a z ní jsme skákali do vody. Další den jsme uklidili chatky a jeli opět linkovými autobusy domů.
ANDREJKA SEJKOROVÁ
Paní učitelka Flídrová s paní učitelkou Sochorovou se shodly na tom, že děti na této škole v přírodě byly velmi hodné a bezvadně snášely počasí, které tam panovalo.

Fotogalerie

Škola v přírodě - Horní BradloŠkola v přírodě - Horní BradloŠkola v přírodě - Horní BradloŠkola v přírodě - Horní Bradlo